Antalyaspor maçı 1-0 kazanmasına rağmen Eyüpspor’un Fenerbahçe’den puan alması, Kasımpaşa’nın Galatasaray’ı yenmesi ve Gençlerbirliği’nin Trabzonspor’u yenmesi sebebiyle Süper Lig’den düştü.
11 YIL SONRA 1. LİG’E DÜŞTÜLER
Antalyaspor, 32 puanla 16. sırada kalarak 11 yıl aradan sonra 1. Lig’e veda etti. Kocaelispor ise sezonu 37 puanla 10. sırada tamamladı.
Süper Lig’de daha önce Fatih Karagümrük ve Kayserispor küme düşen ekiplerdi.
Fenerbahçe 3-3 Eyüpspor
Kaıdköy’de oynanan mücadele 3-3 sona erdi ve Eyüpspor ligde kaldı.
Kasımpaşa 1-0 Galatasaray
Recep Tayyip Erdoğan Stadyumu’nda oynanan mücadeleyi Kasımpaşa 1-0’lık skorla kazandı. Bu sonuçla birlikte puanını 35 yapan Kasımpaşa ligde kaldı.
Trabzonspor 0-3 Gençlerbirliği
Trabzonspor, Süper Lig son haftasında Gençlerbirliği’ni konuk etti.
Trabzon’da oynanan mücadeleyi Gençlerbirliği 3-0 kazanarak Süper Lig’de kaldı.
RIZA PERÇİN’E BÜYÜK TEPKİ
Öte yandan Antalyasporlu taraftarlar karşılaşmanın ardından Başkan Rıza Perçin ile karşı karşıya geldi. Kırmızı-beyazlı futbolseverler, başkana büyük tepki gösterdi.

BAŞKANDAN FENERBAHÇE, GALATASARAY VE TRABZONSPOR’A FLAŞ SÖZLER
Rıza Perçin ile Antalyasporlu taraftarların karşılıklı konuştuğu anlarda başkanın ağzından çıkan ifadeler ise dikkat çekti. Perçin’in “İstanbul takımları ve Trabzonspor… Bir şey demiyorum, yakışanı yaptılar!” sözleri gecenin en çok konuşulan anları arasına girdi.
Perçin’in bu sözlerine de taraftarların tepki gösterdiği ve “Son haftaya bırakmasaydın” dediği duyuldu.

