Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir
Örnek Resim
Örnek Resim

Antalyaspor 11 yıl sonra küme düştü

Antalyaspor maçı 1-0 kazanmasına rağmen Eyüpspor’un Fenerbahçe’den puan alması, Kasımpaşa’nın

Antalyaspor maçı 1-0 kazanmasına rağmen Eyüpspor’un Fenerbahçe’den puan alması, Kasımpaşa’nın Galatasaray’ı yenmesi ve Gençlerbirliği’nin Trabzonspor’u yenmesi sebebiyle Süper Lig’den düştü. 

11 YIL SONRA 1. LİG’E DÜŞTÜLER

Antalyaspor, 32 puanla 16. sırada kalarak 11 yıl aradan sonra 1. Lig’e veda etti. Kocaelispor ise sezonu 37 puanla 10. sırada tamamladı.

Süper Lig’de daha önce Fatih Karagümrük ve Kayserispor küme düşen ekiplerdi.

Fenerbahçe 3-3 Eyüpspor

Kaıdköy’de oynanan mücadele 3-3 sona erdi ve Eyüpspor ligde kaldı.

Kasımpaşa 1-0 Galatasaray

Recep Tayyip Erdoğan Stadyumu’nda oynanan mücadeleyi Kasımpaşa 1-0’lık skorla kazandı. Bu sonuçla birlikte puanını 35 yapan Kasımpaşa ligde kaldı.

Trabzonspor 0-3 Gençlerbirliği

Trabzonspor, Süper Lig son haftasında Gençlerbirliği’ni konuk etti.
Trabzon’da oynanan mücadeleyi Gençlerbirliği 3-0 kazanarak Süper Lig’de kaldı.

RIZA PERÇİN’E BÜYÜK TEPKİ

Öte yandan Antalyasporlu taraftarlar karşılaşmanın ardından Başkan Rıza Perçin ile karşı karşıya geldi. Kırmızı-beyazlı futbolseverler, başkana büyük tepki gösterdi.

BAŞKANDAN FENERBAHÇE, GALATASARAY VE TRABZONSPOR’A FLAŞ SÖZLER

Rıza Perçin ile Antalyasporlu taraftarların karşılıklı konuştuğu anlarda başkanın ağzından çıkan ifadeler ise dikkat çekti. Perçin’in “İstanbul takımları ve Trabzonspor… Bir şey demiyorum, yakışanı yaptılar!” sözleri gecenin en çok konuşulan anları arasına girdi.

Perçin’in bu sözlerine de taraftarların tepki gösterdiği ve “Son haftaya bırakmasaydın” dediği duyuldu.

Örnek Resim